Romet OGAR 900 R

Jego starszy brat to typ klasyczny. On sam, poza rodzinną elegancją, posiada jeszcze drapieżny pazur. Teraz nowy udoskonalony – bo diabeł tkwi w szczegółach. Trzy szprychowe koła, czerwono-srebrny, połyskujący lakier i aluminiowe obręcze to połączenie europejskich trendów ze sportowym zacięciem. Niezawodna moc silnika i lekkość w prowadzeniu. Manualna skrzynia biegów i charakterystyczna budowa przybliża użytkownikowi świat dojrzałych motorów. Uczy prawidłowych nawyków w ich późniejszym prowadzeniu i pozwala poczuć to jedyne w swoim rodzaju doznanie. Dosiadający Ogarów wpisują się w klan rasowych znawców kunsztu i kultury motocyklowej.

Wymiary:1880 x 700 x 1030 [mm]

Rozstaw osi:
1220 [mm]
Silinik:
1cylinder 4 suw., chłodzony powietrzem
Pojemność:
49,5 [ccm]
Prędkość maksymalna:
45 [km/h]
Przeniesienie napędu:
łańcuch
Moc maksymalna (KM):
3,4 KM
Rozruch:
elektryczny/nożny
Hamulec przód / tył:
tarcza/tarcza
Felgi:
aluminiowe
Opona przód/tył:
70/90-17 / 80/90-17
Liczba miejsc:
2
Masa pojazdu gotowego do jazdy:
90 [kg]
Pojemność zbiornika paliwa:
4 l
Wydech:
sportowy

This entry was posted on sobota, Listopad 26th, 2011 at 4:05 pm and is filed under motorower Romet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.