Kymco Mxu 500i IRS

 

Dobrze znany MXU 500 IRS został teraz wyposażony w system wtrysku paliwa. Silnik błyskawicznie reaguje na odkręcenie manetki gazu a rozruch i kultura pracy zimnej jednostki są wyraźnie lepsze. Napęd na obie osie jest przenoszony za pomocą wału kardana. Automatyczna przekładnia CTV z reduktorem pozwala na przeprawy przez ciężki teren. Całość uzupełnia blokada przedniego dyferencjału. W wyposażeniu seryjnym znajdziemy eleganckie felgi aluminiowe oraz bardziej rozbudowany zestaw wskaźników. Podsumowując: jest to idealna propozycja dla osób poszukujących nowych doznań poza utwardzonymi drogami.

 

Wymiary [dł./szer./wys. (mm)]: 2200/1210/1260
Waga: 312 kg
Przeniesienie napędu: bezstopniowa [CVT], 4×4 kardan
Przełożenia skrzyni biegów: L/H/N/R/P
Rozrusznik: elektryczny
Silnik: 4 suwowy
Pojemność: 498,5 cm3
Moc: 35,5 KM przy 6500 obr/min
Chłodzenie: ciecz
Moment obrotowy: 39 Nm przy 5500 obr/min
Rozmiar opon: przód – 25*8-12, tył – 25*10-12
Hamulce: przód – 2xtarcza, tył – tarcza
Dostępne kolory: czerwony, zielony

This entry was posted on środa, Styczeń 11th, 2012 at 4:50 pm and is filed under Quady przeprawowe Kymco. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.